Tuesday, July 12, 2011

PENGENALAN CORSET PREMIUM BEAUTIFUL....

SALAM PERKENALAN & SAYANG UTK SEMUA PEMINAT CORSET BEAUTIFUL....

Saya nk ajak anda semua berkongsi pengalaman dgn saya,dimana saya dah jatuh Cinta dgn Corset PB krn Impian saya nak sihat dan SLim AKAN jadi kenyataan x lama lagiii...x sabar rasanyaa...oooowwww

Saya Malini merupakan surirumah sepenuh masa yg sentiasa sibuk dgn jadual harian,blh tahan jugak padatnya..pg antr ank kesekolah,ptg ambik dr sekolah,ikut kelas mengaji quran,ptg pula ikut kelas berenang,memasak dan juga buat bisnes dirumah seperti Corset PB,Debella kosmetik & Litchin(yg Aisyah jd Model tuuu),Cordysep(cacing padang pasir),AuraLife(minyak wangi yg pelbagai khasiat tuu)& banyakk lagii...
Berat badan saya boleh tahan juga dlm 70kg U...sedih&frust juga Coz byk pakaian dah x muat nak pakai...Sayang rasaNya baju masih okkkayy,tapi apakan dayaa..nak x nak kena cari alternatif utk kuruskan badan spya dpt body mcm zaman anak dara dulu..Woow bestnya..
Saya berkenalan dggn CPB bermula awal bulan julai 2011,utk pertama kalinya saya dpt merasakan satu kelainan pada tubuh bentuk tubuh saya,saya dpt merasakan perut dh semakin kempis,blh pakai Jeans,baju yg lama2,buang angin atas bawah(hee he,paham2 jela yaa)...Perut yg boorooi makin mengecil,mcmana x boorooi dah ada 4anak..hero 1&heroin 3...eermmmmm



Jadi kpada anda2 yang masih tercari produk utk slimmming jgn lupa cubalah Corset Premium Beautiful....krna kta dpt jaga 70% dr segi kesihatan&30%dr segi kecantikan...Jom ikut saya, kita guna CPB.....ingattt tuuuu

No comments:

Post a Comment